Monday, July 19, 2010

In treatment.



Det har varit mycket jobb de senaste 2 veckorna, jag har inte haft så mycket fritid och så blev jag ju stucken också (jävla...) den här veckan kommer också bli tuff, vi är kort med folk. Jag trivs asbra på jobbet, och det gör mig ingenting att jag fått jobba extra, men jag har har ingen ork till att hitta på så mycket mer, väldigt asocial, och hur tråkigt det än låter så trivs jag alldeles förträffligt väl med att jobba dubbelpass 07.30-21.00 och sen gå hem med en vass glasskärva i näven (alltså jag har inte spetsat mig, jag har den som nåt slags vapen mot rövare) röka en cigg i fönstret, ta en tallrik fil och sen gå in på svt-play och titta på In treatment och Cleo. Sen somnar jag, och vaknar en gång i timmen av värmen(otroligt nog oftast precis en minut i varje heltimme) sen kliver jag upp. Och sen rullar det på. Det gör mig inget. Fast jag vet att jag inte får bli för van vid att inte träffa folk, jag måste ut snart. Jag har inte träffat Sara och Shani sen jag vet inte när.

1 comment:

sara said...

Nä och det börjar göra mig olycklig.