Saturday, March 27, 2010

Sneaky sneaky....


Jag och Sara var på frälsningsarmén igår, varenda gång jag är där tar jag med mig minst 2 fulla kassar hem med prylar. Jag kommer från en familj som har samlings-sjukan, mamma har hela spisen och alla fönterbrädor i vardagsrummet fulla med trä katter (OCH riktiga katter), pappa samlar på gamla hus och typ gamla yxor och grejer, och min bror och hans fru har en gedigen samling av hur många böcker som helst. Och jag liknar kanske mest Oppmanna-Birgit som samlar på allt. Hon har ett stort rum med brunblommiga tapeter som är fyllda av hemmasnickrade hyllor som i sin tur är fyllda av äggkoppar. Birgit har allt i dubbletter och slänger ingenting. Där har ni mig också.
Den här bilden tog Sara på i omklädningsrummet på frälsningsarmén. Jag ser ut som en lärare från 40talet som hatar att undervisa och har mördat hela min familj men på ett sneaky sett kommit undan galgen. Puss!

2 comments:

Hd said...

Jag hoppas du köpte kläderna för det var väldigt snyggt älskling!

Karin Andersson said...

Nää, skjortan är min men kjolen satt inge bra.