Tuesday, December 8, 2009

Sen sist.



Såg till att få lite kvalitetstid med boken "stolthet och fördom och zombies" i helgen, blir intensiv Anatomi läsning framöver och det grämer mig att jag inte hann läsa ut den här. Men jag fick iallafall med mig att det är en allmänt erkänd sanning att en zombie som åtnjutit hjärna kommer att vilja ha mer hjärna.

-Föredrar ni läsning framför kort? frågade han. Det är verkligen egenartat.

-Jag föredrar en rad saker framför kort, mr Hurst, sade Elizabeth, inte minst känslan av ett nyslipat knivblad som punkterar en mans runda mage.



alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5412924883353807186" />

Jag hittade frihetsgudinnan instängd i Saras köksskåp.



Och jag skrev ett brev till en vän. Med ett inspirerande citat ur De tre musketörerna.




Plus att jag fann den perfekta ramen för min teckning (till höger.)

No comments: