Saturday, August 28, 2010

Tatooooooooooooooooo-ooooo.....Ooooo.....





5 comments:

Dr.Fritzon said...

Vafan jag hade också tänkt tatuera en katt men nu går ju inte det. Din blev snygg! Bättre än piercingen i varje fall.

Karin Andersson said...

haha! finns fler katter att välja bland ju! gör en! tack ska du ha, men vad snackar du om?? piercingen var ju ashäftig! :P

Dr.Fritzon said...

Nu känner jag mig korkad men är det en av kisekatterna från Dr Snuggles eller är det självaste Cheshire katten?

Jag tänkte, som du säkert kan första, tatuera Fritz The Cat på mig. Eventuellt om några år.

Och jag bibehåller än min skepticism om det hörru..

Karin Andersson said...

det är Cheshire ser du väl? :P

Kunde väl tro det...Fyndigt :D

äh, nu är du knäpp ju. Du ääääälskade den.

Dr.Fritzon said...

Har för fan aldrig sett/läst Alice i Underlandet ju. Tycker du ska göra kosmiska katten från Dr Snuggles på andra benet.